nuffnang ads

Sunday, January 23, 2011

Assalamualaikum...

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat kawan-kawan semua..diharap kehadiran saya dalam dunia blogger ini akan diterima ramai..blogger ini bertujuan untuk memperkenalkan minyak pati wangi saya ke dunia alam maya..saya baru saja memulakan business ini memandangkan saya seorang pengemar minyak wangi..tetapi alhamdullilah minyak wangi saya setakat ini mendapat sambutan yang menggalakkan malah saya telah mempunyai 2-3 orang agen bagi pati minyak wangi saya.  Pati minyak wangi saya dijual dengan harga yang amat berpatutan disamping botol-botol minyak wangi yang menarik.  Saya mempunyai 36 pati minyak wangi jenama antarabangsa yang seperti kita ketahui harga minyak wangi tersebut yang dijual di kaunter-kaunter di pusat membeli belah mencecah ratusan ringgit..Tetapi sekarang kawan-kawan tidak perlu risau lagi kerana saya ada pati minyak wangi itu yang dijual dengan harga yang amat murah dan berbaloi untuk dimiliki...saya tahu diluar sana terdapat banyak syarikat dan orang perseorangan yang menjual malah ada yang membekal pati minyak wangi ini tetapi ini lah namanya persaingan dalam perniagaan kan..apa salahnya kita mencuba memeriahkan lagi dunia perniagaan di Malaysia dan kalau ada rezeki di rantau Asia...insyaallah..ammiinn..

No comments:

Post a Comment