nuffnang ads

Tuesday, January 25, 2011

Tadi saya dah postkan gambar2 botol perfume yang terdapat dalam keluaran saya...yang cap warna biru dan pink tu  untuk 10ml (penutup pink untuk bauan wanita dan biru untuk bauan lelaki).. yang botol dlm kotak tu  mempunyai 6 botol perfume yang korang leh pilih..kalau korang tak caya leh survey2 kat luar..saya juga sedang mencari agen di serata Malaysia..disamping tu juga korang leh la dpt side income..impian saya supaya satu hari nnt..minyak wangi saya akan terkenal dan saya mempunyai bangunan saya sendiri...saya nak ada kilang saya sendiri..dan akan keep on going produce perfume yang berkualiti tinggi dengan harga yang berpatutan..saya tahu kebanyakkan minyak wangi yang diluar mmg mahal2..n adakalanya we have to spend a lot of our money just to buy one bottle of our favourite perfume..hakikatnya saya dulu pun camtu gak..teringin giler nak memiliki satu2 jenama perfume tu tp kena think twice..ye la..takkanlah nak spend money just to buy a bottle of perfume..so kalau dpt beli perfume favourite saya tu..saya akan cuba use it sehemat yang mungkin..atleast leh pakai sampai 6 months to one year..hehehe..:-(...saya mmg bercita2 satu hari nnt nak ada minyak wangi saya sendiri..semoga cita2 saya akan tercapai..kalau tak pun..takpe la angan2 pun best gak..heheheh

No comments:

Post a Comment