nuffnang ads

Monday, February 7, 2011

Jenama-jenama perfume dalam koleksi IRIS LARA FRAGRANCE

Salam kekawan...saya baru diberitahu oleh salah seorang agen aktif saya Pn. Haslinda Abdul Halim yang saya tak senaraikan nama-nama perfume yang ada dalam koleksi IRIS LARA FRAGRANCE...heheh..terlupa la pulok...ok,disini saya senaraikan nama-nama perfume:-

Lelaki

a.  Tommy Boy
b.  Dunhill Fresh
c.  Ck One
d.  Eternity for Men
e.  Polo Sport
f.  Escape for Men
g.  Aqua De Gio
h.  Dunhill Desire Blue
i.  Hugo for Men
j. Chanel Allure for Men
k.  Contradiction for Men (Calvin Klein)
l. Drakkar
m.  Dunhill New Edition
n.  polo blue
o. Hugo Energise


Perempuan

a.  White Musk
b.  Dewberry
c.  Miracle (Lancome)
d.  Tommy Girl
e.  Kenzo Flower
f.  Chanel Allure
g.  Escape for Women
h.  Hugo for Women
i.  Amor Amor
j.  Cool Water for Women
k.  5th Avenue (Elizabeth Arden)
l.  Tresor (Lancome)
m. Sunflower (Elizabeth Arden)
n.  Ralph Laurence Romance
o. Ralph for Women
p. Issey Miyaki
q. Pleasure (Estee Lauder)
r.  Chanel No.5
s.  Beautiful (Estee Lauder)
t.  Red Jeans (Versace)
u. Chanel Chance
v. Jadore (Christian Dior)
w.Rush (Gucci)
x. escada (pacific paradise)
y. apple blossom (body shop)

Diharap akan ada ramai lagi yang ingin menjadi agen saya...saya akan make sure yang agen2 saya akan berpuashati dengan perkhidmatan yang diberikan..dan tak lupa buat MARZALAN MANSOR.. suami saya yang tercinta kerana memberi begitu banyak dorongan dari segenap segi untuk memastikan apa yang saya ingin kecapi dalam hidup tercapai..I LOVE U SO MUCH.. FOREVER...semoga bertemu semula di rencana yang akan datang..take care...

No comments:

Post a Comment