nuffnang ads

Sunday, February 6, 2011

Salam Februari kawan-kawan....

botol bersaiz 12 ml

botol 7ml

botol 25ml

botol bersaiz 11
Assalamualaikum...

Apa kabar kawan2? saya harap sumenya ok dan dalam keadaan yg sihatlah hendaknya...saya ok je kat sini cuma tgh memikirkan apa lagi yg perlu saya upgradekan dlm menjadikan minyak wangi saya ini lebih menarik but still affordable untuk kita...tapi disini saya sertakan sekali botol2 baru yang boleh didapati bagi kawan2 sume yg inginkan kelainan penggunaan botol minyak wangi..saya kalau boleh lepas ni nak kenalkan botol2 perfume yang spray...so that kawan2 sume ada byk pilihan botol2...kawan-kawan bolehlah order dlm bentuk borong dengan harga yang lebih murah ataupun satu-satu mengikut harga yang ada...hubungi saya di talian 019-3912005

No comments:

Post a Comment