nuffnang ads

Wednesday, November 9, 2011

Assalamualaikum...

Salam kawan-kawan semua..
Dah lama rasanya saya tak update blog ni..busy ler akhir2 ni...rindu sebenarnya nak update blog ni..tapi masa tu kadang-kadang cemburukan kita..heheheh....alhamdullilah..setakat ni bisnes masih lagi berjalan dengan lancar...ok la...bersyukur keatas rezeki yang Allah s.w.t berikan kepada saya dan keluarga...saya sebenarnya masih aktif dalam meramaikan lagi agen-agen untuk IRIS LARA FRAGRANCE ini dengan harapan satu hari nnt perfume ini akan jadi antara perfume yang paling dikehendaki oleh penduduk Malaysia malah penduduk dunia..aammiinn..tapi the good news is...saya dapat tahu perfume saya ni dah sampai ke Bangladesh..heheheh..mmm..dah international nampaknyer...salah seorang agen saya jual minyak wangi pada kawan dia seorang warga Bangladesh di kilang tempat dia bekerja..then kawan Bangladesh dia beli perfume tu and hadiahkan kepada kaum keluarga dia di Bangladesh..bangga jap..oklah nnt akan diupdate lagi story yang lain..insyaallah..lepas ni saya akan rajin mengupdatekan blog ni..adios amigos..assalamualaikummmm...:-)

No comments:

Post a Comment