nuffnang ads

Tuesday, November 15, 2011

Percutian ke Cameron Highland

Salam kekawan..kali ni saya saje nak mengajak kawan-kawan untuk bersama saya semasa saya pergi bercuti baru-baru ni..sesekali bercerita tentang perkara yang bukan perfume tak salahkan..hehehehe...kali ni saya bercuti ke Cameron Highland..saya pergi dengan suami n anak yang bongsu..masa tu cuaca memang sejuk rasa saya sekarang ni musim hujan..tapi udara dan persekitaran memang menyegarkan..sesekali dpt lari dari kesibukan bandar memang menyeronokkan..disini ada gambar-gambar sepanjang saya bercuti di sana..jom folloowww..






sebenarnya byk gambar yang kami amik..tapi ada masalah sikit nak upload gambar..so saya amik gambar yang agak2 menarik bagi menggambarkan keindahan Cameron Highland...ok...enjoyyy...

No comments:

Post a Comment