nuffnang ads

Wednesday, May 9, 2012

Customer order sent today

Assalamualaikum..hari ni mmg penat sangat..ada 5 penghantaran yang dibuat pada hari ni saja..alhamdullilah..credit to Pn. Liza (johor),Pn. Ila, Pn. Nik, En. Shahrizan, Pn. Lin dan Pn. Tun...bersyukur diatas rezeki yang Allah swt berikan kepada saya selama ini..hajat hati teringin sangat nak sewa or beli satu kedai then jual perfume saya..tp confident level nak buat bisnis tu kurang lagi la...kadang2 tgk org2 sebaya saya dah ada kedai sendiri..jeles gak..tp insyaallah...saya yakin satu hari nnt saya akan ada kedai saya sendiri..sbb sapa sangka saya dah ada perniagaan yang berdaftar atas nama saya sendiri..IRISLARA FRAGRANCE RESORUCES...harap impian ini akan jadi kenyataan satu hari nnt..sokonglah IRISLARA FRAGRANCE..aammiinn..tq

No comments:

Post a Comment