nuffnang ads

Tuesday, March 12, 2013

Trip to Eastern Europe

Hai..lama kita tak bertemu di arena blog ni kan..sori lama tak update..saya skrg ni sibuk dgn menyambung pelajaran saya di peringkat Master..alhamdullilah..lagi 2 more semester to go..and i'm done with it..semoga Allah permudahkan saya dalam menimba ilmu ini...well, saya ada post kan yang saya ada ke Matta Fair 2012 hari tu..actually saya membuat penempahan ke Europe..one of my favourite place to be..and alhamdullilah..dah sampai...i'm so happy...adalah sikit gambar yang boleh saya share dlm blog ni..btw...saya shopping sakan jugak la kat sana..hehehe..especially in Paris...kalau ada kesempatan dan sedikit duit..boleh la melawat Eastern Europe ni..its going to be an opportunity for you to experience the lifestyle of Eastern Europe people...













Ini aje la antara gambar-gambar yang boleh saya share with all of u..nak letak byk2 sangkut la plak..hehh..ok..see u in another chapter of my life...adios guys..assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment